onsdag 29. august 2007

Unnskyld Caroline

Det er god kutyme, på nettet og ellers, å kreditere sine kilder og inspiratorer. Da jeg i dag skulle si noe om dette, brukte jeg et greit eksempel, men antydet helt feilaktig at en av studentene hadde funnet noe i min blogg uten i henvise til den. I bladet Utdanning (nr. 14, 17. august 2007) kom jeg over en artikkel om at de ved en skole i USA kvitter seg med pc-ene. Mitt innlegg om dette ble publisert 24. august. Den 28. linket jeg til en av student-bloggene. Der fant jeg samme sak omtalt. Den måtte hun ha funnet hos meg – trodde jeg. Det jeg glemte å sjekke var datoen for hennes publisering. Den viser seg å være den 22. august. Pussig sammentreff, men Caroline leser selvfølgelig også Utdanning. Unnskyld Caroline.

Selve saken kan du lese mer om hos Caroline her og hos meg her.

1 kommentar:

  1. Det er så klart helt i orden, Thomas! Synes bare det var morsomt at vi hadde tenkt på det samme!:)

    SvarSlett